Puoli-integroitujen mallien etuna on niiden erinomainen ajettavuus. Sporttista vaikutelmaa vahvistaa entisestään aerodynaamisesti muotoiltu ohjaamon tuulenohjain sekä moderni muotokieli. Lisähintaan saatavassa, istuinryhmän yläpuolelle sijoitettavassa nostovuoteessa on lisää vuodepaikkoja, jotka eivät vie tilaa päiväsaikaan. Se on sähkötoiminen, joten se on kevyt laskea. Päiväsaikaan se häviää katon alle tilaa säästävästi.
Koe suurenmoisia matkoja sopuhintaan. Trendin integroiduissa malleissa yhdistyvät ihanteellisesti menestysmalliston ja aidon integroidun matkailuauton parhaat puolet: Valtava panoraamatuulilasi tarjoaa hulppeat näkymät ohjaamosta, joka on tilavuudessaan vailla vertaa, ja kaiken kruunaa vakiovarustukseen kuuluva huippumukava ja reilun kokoinen (196 x 150 cm) nostovuode
EBL- ja DBL-malleissa keskelle sijoitetun pöydän voi taittaa kokoon, jolloin kulku ohjaamoon on helppoa
Korkeussäädettävään vuoteeseen on käynti kolmelta sivulta. • T/I 7057 DBL
Rauhalliset unet: Dethleffsin kaikissa kiinteissä vuoteissa on 15 cm paksut, hengittävästä materiaalista valmistetut 7-vyöhykkeiset patjat. Vähintään 195 metrin pituiset erillisvuoteet voidaan yhdistää lisävarusteen avulla koko ajoneuvon levyiseksi parivuoteeksi • T / I 7057
Puoli-integroidut tilauksesta sähkötoimisella nostovuoteella. Mallista riippuen yksi tai kaksi vuodepaikkaa lisää yhdellä napin painalluksella (integroiduissa nostovuode on vakiovaruste)
Erityisen kätevää: makuutilan säilytysverkot silmälaseille, kirjoille ja puhelimelle, ja heti sen vieressä USB-pistorasia lataamista varten.
Erillisvuoteiden alla on vaatekaappi. Sälepohjan voi lukita moneen asentoon, mikä helpottaa kaapin käyttöä.
Trendissä on 150 mm paksut hengittävästä materiaalista valmistetut premium-kylmävaahtopatjat. Puinen sälepohja tukee vartaloa optimaalisesti ja varmistaa patjan hyvän tuuletuksen.
Suihku on tilava ja hienostunut. Taustavalaistu suihkukonsoli on osa lisähintaan saatavaa Light Moments -tunnelmavalaistusta.
Suihku toimii myös märkien vaatteiden kuivaustilana tai vaatekaapin laajennuksena.
Näppärä ratkaisu: Pesu- ja pukeutumistila (mallikohtainen). Pesutilan ovella voi sulkea kulun oleskelutilaan. Näin muodostuvaan suureen pesu- ja pukeutumistilaan saadaan kunnolla yksityisyyttä. Makuutilojen suuntaan pesutilan voi erottaa puisella liukuovella. • T/I 7057 DBL
Liukuovilla varustetussa peilikaapissa on paljon säilytystilaa. Korkeat reunat ja kuminauhat estävät tavaroita putoamista. Moniin malleihin on saatavissa tilauksesta ikkuna, joka parantaa ilmanvaihtoa erityisesti suihkun jälkeen. • T/I 7057 DBL
Hyvin varusteltu keittiö, jossa paljon säilytystilaa ja tilaa kokata • T 7057 DBL
AES-järjestelmällä valitsee automaattisesti optimaalisen energiamuodon (12 V, 230 V tai kaasu). 7057-malleissa vakiovarusteena uuni jääkaapin päällä
Sileä takaseinä on helppo pitää puhtaana ja siinä on kätevä maustehylly. Takana on tilaa kahvinkeittimelle – ja kaksi pistorasiaa.
Sivuseinän Multiflex-kiskojärjestelmää voi täydentää Dethleffsin alkuperäistarvikkeisiin kuuluvilla koukuilla, talouspaperitelineellä tai pienellä hyllyllä.
Polttoaine: Diesel
6-vaihteinen
Matkailuautoa tai retkeilyautoa (jäljempänä: Matkailuauto) ostettaessa on erityisen tärkeää valita oikea pohjaratkaisu ja miellyttävä sisustus. Lisäksi myös painolla on olennainen merkitys. Perhe, ystävät, erikoisvarusteet, lisävarusteet ja matkatavarat – kaikille näille pitäisi olla tilaa. Samaan aikaan kokoonpanoon ja kuormaukseen liittyy oikeudellisia ja teknisiä rajoituksia. Jokainen matkailuauto on suunniteltu tietylle painolle, jota ei saa ylittää ajon aikana. Tämä herättää matkailuauton ostajissa kysymyksen: Miten minun on konfiguroitava ajoneuvoni niin, että siihen mahtuvat matkustajat, matkatavarat ja lisävarusteet omien tarpeitteni mukaan ilman, että ajoneuvo ylittää määritetyn enimmäispainon? Jotta päätös olisi sinulle helpompaa, annamme alla muutamia vinkkejä, jotka ovat erityisen tärkeitä, kun valitset ajoneuvon tarjonnastamme:
1. Suurin teknisesti sallittu kokonaismassa...
... on valmistajan asettama arvo, jota ajoneuvo ei saa ylittää. Dethleffs määrittelee kullekin pohjaratkaisulle ajoneuvon ylärajan, joka voi vaihdella pohjaratkaisusta toiseen (esim. 3 500 kg, 4 400 kg). Löydät kutakin pohjaratkaisua vastaavat tiedot teknisistä tiedoista.
2. Massa ajokunnossa...
... koostuu – yksinkertaisesti sanottuna – perusajoneuvosta vakiovarusteineen sekä kuljettajan 75 kilon keskimääräisestä painoarvosta. On laillisesti sallittua ja mahdollista, että ajoneuvon massa ajokunnossa poikkeaa myyntiasiakirjoissa ilmoitetusta nimellisarvosta. Sallittu toleranssi on ± 5 %. Sallittu vaihteluväli kilogrammoina on ilmoitettu suluissa kohdan massa ajokunnossa jälkeen. Jotta saisit mahdollisimman kattavat tiedot ajoneuvosi mahdollisista painopoikkeamista, Dethleffs punnitsee jokaisen ajoneuvon valmistuslinjan lopussa ja ilmoittaa kauppiaallesi ajoneuvosi punnitustuloksen sinulle toimitettavaksi.
Yksityiskohtaiset selitykset koskien massaa ajokunnossa löytyvät kohdasta "Oikeudelliset tiedot".
3. Sallittu matkustajamäärä (kuljettaja mukaan lukien)...
...on valmistajan niin sanotussa tyyppihyväksyntämenettelyssä määrittämä luku. Tämä johtaa niin sanottuun matkustajien massaan, jota varten lasketaan 75 kg:n keskipaino matkustajaa kohti (ilman kuljettajaa).
Yksityiskohtaiset selitykset matkustajien massasta löytyvät kohdasta "Oikeudelliset tiedot".
4. Valmistajan määrittelemä vähimmäiskantavuus
... on Dethleffs pohjaratkaisukohtaisesti määrittelemä arvo tilattavien lisävarusteiden enimmäispainolle. Tämän rajan tarkoituksena on varmistaa, että vähimmäiskantavuus eli laissa säädetty vapaa massa matkatavaroille ja jälkiasennettaville lisävarusteille on todellakin käytettävissä Dethleffs toimittamien ajoneuvojen kantavuutta varten. Jos poikkeustapauksissa valmistuslinjan lopussa suoritettu punnitus kuitenkin osoittaa, että kantavuus alittaa vähimmäiskantavuuden sallitun painopoikkeaman rajoissa, tarkistamme yhdessä kauppiaan ja sinun kanssa, pitäisikö meidän esimerkiksi lisätä ajoneuvon kantavuutta painonkorotuksen avulla, vähentää matkustajamäärää tai poistaa lisävarusteita ennen ajoneuvon toimittamista.
Yksityiskohtaiset selitykset toleranssien vaikutuksista vähimmäiskantavuuteen ja ajoneuvon kantavuuteen löytyvät kohdasta "Oikeudelliset tiedot".
5. Lisävarusteiden ja pakettien aiheuttama lisäpaino...
... kasvattaa ajoneuvon todellista massaa (= massa ajokunnossa lisättynä valinnaisilla lisävarusteilla) ja vähentää kantavuutta. Ilmoitettu arvo osoittaa lisäpainon verrattuna kyseisen pohjaratkaisun vakiovarusteisiin. Valittujen pakettien ja lisävarusteiden kokonaispaino ei saa ylittää valmistajan lisävarusteille määrittämää suurinta mahdollista yhteispainoa.